AEROBIK EDZÉSEK

Lovassy Gimnázium tornaterme 

2021. SZEPTEMBER 6-TÓL ISMÉT INDULNAK AZ EDZÉSEK A LOVASSY GIMNÁZIUM TORNATERMÉBEN! (VESZPRÉM, CSERHÁT LKT.11.)

HÉTFŐ: ALAKFORMÁLÓ EDZÉS

SZERDA: KÖREDZÉS VAGY TABATA EDZÉS

CSÜTÖRTÖK: STRETCHING VAGY PREVENTIV GERINCTRÉNING


Aerobik edzéseken a Lovassy gimnázium tornatermében találkozhat velem. Az iskola tágas, világos, parkettás tornaterme a közelmúltban lett felújítva, ami remek helyszíne edzéseinknek. Az iskola zuhanyzós öltözői rendelkezésünkre állnak. Parkolni a közeli parkolóban tud. A foglalkozásokra kérem hozzon magával váltó cipőt, kényelmes sport ruhát, valamint törölközőt, matracot, folyadékot.

A Lovassyban az első edzés ingyenes, bejelentkezni nem kell. Próbálja ki, majd ha tetszett, választhat bérlet lehetőségeink közül!  A bérlet árak az 

menü pontnál vannak feltüntetve.




Az alábbi mozgásformák közül választhat:                                                   

  • Alakformáló edzés: a különböző izomcsoportok erőfejlesztése, nagy ismétlés számú gyakorlatokkal. A gyengülésre hajlamos izmok, a gerinc optimális helyzetéért felelős izomcsoportok mindig szerepelnek az edzésben. Használunk saját testsúlyos-, szabad gyakorlatokat, illetve színesítjük eszközökkel a gyakorlást. Gumikötél, kézi súlyzó, miniband egyaránt közkedvelt eszköz.
  • Köredzés rendkívül szórakoztató, változatos, könnyen követhető edzésmódszer. A csoport új "kedvence". Általában 8 állomáson, 1-1 percet dolgozva, 4 körös ismétléssel váltogatjuk a feladatokat.
  • Tabata edzés: az online edzések során vált a csoport másik kedvencévé ez a változatos, de mégis kiszámítható intervall edzés. A 4 perces blokkokban 20 mp-ig tartó terhelés, 10 mp-ig tartó pihenő fázisok váltják egymást. A 60 perces edzésbe a bemelegítés után 9-10 4 perces blokk fér bele, így a variációk száma végtelen... az edzés végére jön a "kellemes fáradtság" érzése. 
  • Stretching: azaz statikus nyújtás. Az óra szerkezetét egy picit megváltoztattam, hiszen a kutatások azt mutatják, hogy másként tudunk hatást gyakorolni az izomrostokra és más ingerekkel tudjuk elérni a kötőszöveti elemeket. Ezért az óra során mobilizációs gyakorlatokat és dinamikus nyújtást is használunk. Nagy hangsúlyt kap a nyugtató, dallamos zene. Így a testi "megnyúlás" mellett a lelki ellazulás is elérhető. A foglalkozást egy kb. 10 perces autogén tréning-relaxáció zárja. A csoport kedvence.
  • Preventív Gerinctréning: a gerinc optimális helyzetéért felelős izmok célzott erősítése, nyújtása, mindez funkcionális helyzetben. Sokat dolgozunk állásban, hisz nap közben is többnyire ebben a pozícióban kell helyt állnunk! Alkalmazunk eszközöket, használunk egyensúlyi pozíciókat. Nagy szerepet kapnak a nyújtó gyakorlatok az óra második felében.

Klára Takó

"Számomra minden egyes edzés emlékezetes; nem csak a jó zene és remek gyakorlatok miatt, hanem másnap a jóleső izomláz és az érzés, hogy megcsináltam! Köszönöm Szilvi! Mindenkinek szeretettel ajánlom!"

Czvizler Dóra

"Leírni nem lehet az érzést, ezt tapasztalni kell Szilvi mindig gondoskodik az izomlázról, amit büszkeséggel viselünk."